Små lätta moln, ser jag på din himmel, din himmel som är blå (8)

Meow =^_^=
Sitter här o dricker kaffe, läser nyheter och bloggar:P ganska chill morgon, vakna till redan vi åtta så varit halv vaken sen dess. Har lilla Kira som springer runt och leker o meowar, min lilla plutt. <3
Tich ligger och halv sover fortfarande ( ̄□ ̄;) hahaha im not supriced (*^▽^*). om typ 2½ timme drar vi tbx till sthlm. var lite opepp igår, lite nervös nu (vet inte varför? (゜◇゜)) men ser fram emot det. avkoppling :'D yatta!
nä, ska man gå o väcka Tich? ヽ(´ー`)┌

hihi borde det, ska bara skriva klart:P

haha nyvakna jag (#^.^#), fett charmig not men wtf (>_<)> bjuder på den asså.
nä nu mer kaffe och hoppa lite på Tich...cya <3 chu (^3^)~~~~**

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0