The Darkest Hour!

Moshi Mosh!
Va på bio igår me min älskling, kolla på the darkest hour, helt okej, sevärd men finns sååå många fler bättre men helt klart en ja kan se fler gånger iaf:D
och idag har ja varit i skolan, haft miljökunskap:P hehe rolig lärare iaf:D haha helt schysst. har även varit på banken och fixat me cash:D happy face räkningarna blir betalda nu ^^ lol
haha såg två gamla välbekanta ansikten på stan fast bara en av dom hälsa på mej xD hahaha lol kul ändå ^^
Just nu väntar ja på att Tich ska komma förbi ett tag, men hon e sååå seg, min lilla segis är det <3 hihihi. ska fixa lite skolsaker och käka lite oxå så ja kan ta mina vitamintabletter :P men men nu orkar jag inte skriva så mkt mer. hörs sen. puss på er sötnötar som orkar läsa mina blogginlägg om typ allt och inget <3 hahahahaha
bara för ja gillar att va ego ibland:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0